Centrum Informatyczne Edukacji poszukuje pracownika do zespołu wsparcia użytkownika – HelpDesk. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za udzielanie pomocy technicznej związanej z funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego.
Prosimy o podanie, przez kandydata do pracy, oczekiwanego wynagrodzenia w kwocie netto w treści CV
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe informatyczne – średnie ze zdaną maturą lub wyższe;
- znajomość zagadnień z obszaru:
- budowy komputerów i sprzętu komputerowego;
- instalacji i konfiguracji systemów Microsoft Windows 7/8/10;
- instalacji i obsługi oprogramowania Microsoft Office 2010-2016;
- znajomość działania sieci LAN oraz urządzeń sieciowych;
- znajomość instalacji i konfiguracji drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych;
- znajomość konfiguracji urządzeń mobilnych (iPad, Samsung Galaxy Tab, itp.);
- umiejętność instalacji i konfiguracji standardowego oprogramowania i rozwiązywania problemów występujących podczas tych czynności;
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznych;
- umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność;
- komunikatywność;
- dokładność i zaangażowanie w pracy;
- zdolność do szybkiego działania i podejmowania decyzji;
- dobra organizacja pracy;
- dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w przygotowywaniu specyfikacji przetargowych;
- znajomość środowiska Active Directory;
Oferujemy:
- pełny etat;
- umowę o pracę;
- stałe godziny pracy;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- cv i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin składania dokumentów: do 31 sierpnia 2020 r.
Miejsce składania dokumentów:
- pocztą: Centrum Informatyczne Edukacji, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa (z dopiskiem: „Oferta pracy – Pracownik zespołu wsparcia użytkownika – Helpdesk”),
- pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja.cie@cie.gov.pl, w temacie wiadomości: „Oferta pracy – Pracownik zespołu wsparcia użytkownika – Helpdesk”,
- osobiście Centrum Informatyczne Edukacji, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa, pokój 10, I piętro, w godzinach: 9.00-16.00 (z dopiskiem: „Pracownik zespołu wsparcia użytkownika – Helpdesk”)
Inne informacje:
- osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Centrum Informatyczne Edukacji w Warszawie, adres: ul. Al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa;
- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: inspektor@cie.gov.pl;
- administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe pracowników są przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
- dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
- administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 30 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru;
- przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
- administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.