Centrum Informatyczne Edukacji poszukuje pracownika do zespołu wsparcia użytkownika – HelpDesk. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za udzielanie pomocy technicznej związanej z funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego.

Prosimy o podanie, przez kandydata do pracy, oczekiwanego wynagrodzenia w kwocie netto w treści CV

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe informatyczne – średnie ze zdaną maturą lub wyższe;
  • znajomość zagadnień z obszaru:
  • budowy komputerów i sprzętu komputerowego;
  • instalacji i konfiguracji systemów Microsoft Windows 7/8/10;
  • instalacji i obsługi oprogramowania Microsoft Office 2010-2016;
  • znajomość działania sieci LAN oraz urządzeń sieciowych;
  • znajomość instalacji i konfiguracji drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych;
  • znajomość konfiguracji urządzeń mobilnych (iPad, Samsung Galaxy Tab, itp.);
  • umiejętność instalacji i konfiguracji standardowego oprogramowania i rozwiązywania problemów występujących podczas tych czynności;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznych;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • odpowiedzialność;
  • komunikatywność;
  • dokładność i zaangażowanie w pracy;
  • zdolność do szybkiego działania i podejmowania decyzji;
  • dobra organizacja pracy;
  • dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • doświadczenie w przygotowywaniu specyfikacji przetargowych;
  • znajomość środowiska Active Directory;

Oferujemy:

  • pełny etat;
  • umowę o pracę;
  • stałe godziny pracy;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  • cv i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Termin składania dokumentów: do 31 sierpnia 2020 r.

Miejsce składania dokumentów:

  • pocztą: Centrum Informatyczne Edukacji, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa (z dopiskiem: „Oferta pracy – Pracownik zespołu wsparcia użytkownika – Helpdesk”),
  • pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja.cie@cie.men.gov.pl, w temacie wiadomości: „Oferta pracy – Pracownik zespołu wsparcia użytkownika – Helpdesk”,
  • osobiście Centrum Informatyczne Edukacji, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa, pokój 10, I piętro, w godzinach: 9.00-16.00 (z dopiskiem: „Pracownik zespołu wsparcia użytkownika – Helpdesk”)

Inne informacje:

  • osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
    1. administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Centrum Informatyczne Edukacji w Warszawie, adres: ul. Al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa;
    2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: inspektor@cie.men.gov.pl;
    3. administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej. Dane osobowe pracowników są przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
    4. dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
    5. administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
    6. mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 30 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru;
  2. przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  3. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
  4. administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.