Szanowni Państwo,
W związku z wprowadzonymi zmianami w Systemie Informacji Oświatowej zamieszczamy informację o modyfikacji wprowadzonej w aplikacji:
UCZEŃ:
Możliwość rejestracji legitymacji szkolnej z rodzajem legitymacji istniejąca lub nowa.
- Legitymacja istniejąca to taka legitymacja, która jest już wpisana do rejestru szkolnego. Wpisując taką legitymację w SIO rodzaj legitymacji, typ legitymacji, numer legitymacji i datę wydania wpisujemy ręcznie. Data ważności legitymacji wstawia się automatycznie.
- Legitymacja nowa to legitymacja wygenerowana automatycznie w rejestrze legitymacji w SIO. Rodzaj legitymacji wybieramy ręcznie natomiast typ legitymacji, numer, data wydania i data ważności legitymacji wstawiana jest automatycznie.
Data końca ważności legitymacji dla obu rodzajów legitymacji wstawia się automatycznie, to data 30 września następnego roku szkolnego. Dla szkół semestralnych to data 1 marca bieżącego roku szkolnego dla semestru jesiennego lub 30 września dla semestru wiosennego.
Instrukcje :
https://pomoc.sio.gov.pl/tech_instruction/rejestracja-legitymacji-szkolnych/
https://pomoc.sio.gov.pl/tech_instruction/uniewaznianie-legitymacji-i-duplikat-legitymacji/
https://pomoc.sio.gov.pl/tech_instruction/tworzenie-pliku-csv-import-istniejacych-legitymacji/
Film instruktażowy: https://pomoc.sio.gov.pl/movie/rejestr-legitymacji-uczniow/